28 Mart 2017 Salı

Harddisklerden çıkan Neodyum Mıknatısı

        Merhabalar, Geçen gün elime iki tane arızalı server diski geçti. İmha edilecekti ve öylece atmaya kıyamadım içini açtım. Hatta bir tanesini de videoya aldım. Dell 15K.6 146GB disk. Açması biraz zahmetli. Torks vidaları var ve bir kaç gizli vida var içerisinde. Videoyu youtube kanalıma da ekledim.


Harddiskler içindeki neodyum mıknatıslara bayılıyorum. Çok kuvvetli oluyor. Server diski ilk defa söktüm. İçeriği biraz farklıymış Mesela normal 3,5 diskler gibi katmanları büyük değil ve iki parçaymış.



Uzun lafın kısası vaktim oldukça açtığım ürünleri burada sunmaya ve gerekirse videolarını çekmeye devam edeceğim...
Ayrıntılı bilgiler youtube kanalımda da mevcut...
Eğer diskler ile alakalı yaşadığınız sorunlar varsa videonun ya da bu yazının altına yorumla yazarsanız yardımcı olmaya çalışırım...

Kolay gelsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder