Yine uzun zaman sonra ve yine uzun zamandır çözülemeyen bir sorunun cevabı için paylaşımda bulunuyorum. Windows bile sitesinden vermemiş bu durumu.
Çalıştığım şirkette bulunan el terminallerinin aktarma işleri Windows 7 de sorunsuz yapılıyordu. Geçiş döneminde ilk Windows 10 'a geçen makinalar da sorunsuz aktarım yapılıyordu ancak sonradan bu sorun meydana geldi. Yıl oldu 2018 hala win7 makinada çalışmak zorunda kalmıştık.
Önceki çalışan makinanın imajını falan yeni makinaya dönüyorduk ama o da bir ton iş yükü ve stabil olmuyordu.
Sonunda bu sorunun çözümünü buldum. Sonraki dönemde yapılan bir güncelleme sonrası oluşan bu sorun için Hizmetler bölümünden bir ayar yapmak gerekiyor.
- Bilgisayar Yönetimini admin olarak çalıştırıp Hizmetlerde “Windows Mobile 2003 tabanlı aygıt bağlantısı”Çift tıklanarak açılır.
- Daha sonra tekrar “Windows Mobile 2003 tabanlı aygıt bağlantısı” Sağ click yapılarak “Başlat” seçilir.
- Başlatma yapıldıktan sonra bilgisayar restart edildiğinde sorunun düzeldiği görülür.
Saygılarımla...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder